Podpora kupcem

FAQ

Načini plačila

Načini plačila

Na spletni trgovini BioLife.si je možno plačilo na tri načine.

  • Z bančnim nakazilom ali splošno položnico
  • Plačilo po povzetju, ko izdelek prevzamete od dostavljavca
  • S karticami Visa, Maestro, MasterCard, Karanta.

1. Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom ali splošno položnico, vam bomo na vaš e-naslov poslali potrditev naročila. Kalček d.o.o. Ekipa vas bo kontaktirala po potrebi.

Če ste se odločili za plačilo izdelka preko splošne položnice, mora uporabnik na položnici izpolniti naslednje podatke:

Plačilo na IBAN Kalček d.o.o.: SI56 0317 1100 0847 956

Referenčna številka: 99 - številka ponudbe

Prejemnik:

Kalček d.o.o.

Argentinska ulica 13, 1000 Ljubljana

ID za DDV: SI 53252438

Po prejemu plačila vam bomo poslali naročene izdelke. Naročeni izdelki so dostavljeni kupcu v skladu s pogoji dostave.

 

2. Plačilo po povzetju ob prevzemu izdelka od dostavljavca

Plačilo po povzetju vam omogoča poravnavo naročila ob prevzemu paketa izdelka. Plačilo po povzetju se plača izključno z gotovino dostavljavcu ob prevzemu paketa izdelka. V primeru, da prejemnik pošiljke ob dostavi ne more prevzeti, vas bo dostavljavec obvestil na telefonsko številko, ki jo pustite ob naročilu ali prijavi, in se strinja s spremembo naslova za dostavo ali datuma dostave. Če dobave paketa izdelka zaradi nezmožnosti prevzema paketa izdelka od dostavljavca ni mogoče izvesti, bo kurir pustil obvestilo o dostavi paketa na telefonsko številko, ki je vpisana za namen dostave in pustil paket na dogovorjeni lokaciji oziroma paketomatu.

 

3. Plačila s kreditno kartico

Plačilo s kartico se izvede na spletu prek storitve Bankrat. Kartice, s katerimi lahko opravite nakup, so Visa, Maestro, MasterCard, Karanta.

Izjava o varnosti plačila

Za plačevanje se uporabljajo najsodobnejše metode protokola zaščite osebnih podatkov (SSL) s 128-bitnim šifriranjem podatkov in algoritmom MD5. Protokol ISO 8583 zagotavlja, da izmenjava podatkov med plačilnim sistemom in avtorizacijskimi centri kartičnih družb poteka v zasebnem omrežju, ki je pred nepooblaščenim dostopom zaščiteno z dvojno plastjo požarnega zidu.

Načini dostave

1. GLS DOSTAVA - Dostava za naročila nad 40 eur je za območje Slovenije brezplačna. Za naročila pod 40 eur se dostava zaračuna 4 eur.

Naročila, oddana do 12. ure na delovni dan, bodo odposlana v roku 1-3 delovnih dni.

Če želite za paket izdelkov BioLife by Kalček poseben datum dostave, vnesite opombo, da bomo o podrobnostih dostave obvestili kurirsko službo GLS.

Postopek dostave

Dostavo izvaja izključno kurirska služba GLS. Izdelki so pakirani v dostavne škatle, tako da se izdelki med transportom ne poškodujejo.

Kupec je dolžan ob prevzemu izdelka preveriti morebitne poškodbe in jih nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki je blago dostavil, torej zavrniti prevzem pošiljke, na kateri so vidne zunanje poškodbe. Kupec je dolžan pri prevzemu blaga podpisati dobavnico ali dostavnico, kurirska služba pa to vzame kot potrditev prevzema.

V primeru, da je kupcu dostavljen paket z različnimi izdelki od tistih, ki jih je naročil, je upravičen do dostave naročenega izdelka, če pa to ni mogoče, je kupec upravičen do vračila plačane kupnine, stroškov pošiljanja in vračilo stroškov vračila izdelkov ter je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek.

V primeru, da Kalček d.o.o. ne more dostaviti naročenih izdelkov v navedenem roku, bo o temu obvestil kupca zaradi dogovora o novem dobavnem roku. V tem primeru ima kupec pravico do preklica naročila.

Kupec ob dostavi ob kupljenem izdelku prejme vse dokumente, ki spremljajo izdelek – račun in potrdilo o prejemu pošiljke, ki ga je dolžan podpisati. S podpisom potrdila o prejemu pošiljke se šteje, da je izdelek prevzet brez zunaj vidnih poškodb.

Blago je zavarovano pred izgubo pri dostavi.

Cena dostave je označena na spletni strani BioLife.si in DDV je vključen v ceno.

Vračila

S prijavo na novice prejmete kodo z 10% popustom, ki velja samo za nakupe v naši spletni trgovini www.biolife.si. Popust za novice se ne sešteva z drugimi popusti.

Pred sklenitvijo pogodbe ima potrošnik možnost in obveznost vpogleda v splošne pogoje uporabe www.biolife.si.

V skladu s 1. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko potrošnik brez navedbe razloga enostransko odpove pogodbo v 14 dneh od izročitve blaga kupcu, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Uporabnik ni upravičen do enostranske prekinitve pogodbe, ko je storitev v celoti izvedena, izpolnitev pa se začne z izrecnim predhodnim soglasjem in potrditvijo stranke, da se zaveda dejstva, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi, če je storitev v celoti izvedena.

V skladu z 9. odstavkom 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vrnjeni izdelek mora biti v originalni embalaži in z deklaracijo ter spremljajočo vsebino, računom in drugo spremljajočo vsebino, ki je skupaj z blagom prispela do kupca. Kalček d.o.o. določa pogoje vračila blaga - odstotek znižanja zneska vračila kupcu zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka. Uporabnik / kupec krije stroške vračila blaga.

 

Pravica do vračila

Slabosti, zaradi katerih Kalček d.o.o. ne odgovarja:

• Kalček d.o.o. ne odgovarja za pomanjkljivost, če so bile ob sklenitvi pogodbe potrošniku znane ali mu niso mogle ostati neznane.

• Kalček d.o.o. meni, da potrošniku pomanjkljivost ne bi mogle ostati neznane, če so specifikacije izdelka zapisane v opisu izdelka.

• Kalček d.o.o. ne odgovarja za napake, če so pomanjkljivosti izdelka jasno poudarjene in opisane.

Pregled paketa izdelka ter vidnih napak in poškodb

Kupec je dolžan prejeti paket pregledati na običajen način, v najkrajšem možnem času po rednem poteku stvari (po prejemu pošiljke brez zunanjih poškodb) in o vidnih napakah nemudoma obvestiti Kalček d.o.o. v roku 8 dni, sicer izgubi pravice, ki mu na tej podlagi pripadajo.

Kadar se pregled opravi na obeh straneh, kupec in Kalček d.o.o., je kupec dolžan obvestiti Kalček d.o.o., o morebitnih ugovorih zaradi vidnih napak takoj, sicer izgubi pravice, ki mu na tej podlagi pripadajo.

Skrite pomanjkljivosti

Če se po prejemu izdelka s strani kupca izkaže, da ima izdelek določene napake, ki jih pri običajnem pregledu izdelka pri prevzemu izdelka ni bilo mogoče ugotoviti, je kupec dolžan, pod kazanskimi določbami, obvestiti Kalček d.o.o. v 8 dneh po odkritju napake, ki se šteje od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kalček d.o.o. ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let od prodaje izdelka, v primeru trgovinske pogodbe pa 6 mesecev.

Reklamacija blaga

V primeru reklamacije nas obvestite v dveh delovnih dneh po prejemu pošiljke. V primeru vračila blaga je kupec dolžan poslati utemeljeno reklamacijo po e-pošti na info@kalcek.si, naslov Kalček d.o.o., Avstrijska ulica 13, 1000 Ljubljana ali po telefonu na 01 5233 582.

Da bi čim prej ugotovili konkretno naročilo, na katerega ima stranka reklamacijo, navedite tudi številko naročila, številko računa in svoje podatke.

Kalček d.o.o. bo brez odlašanja pisno potrdil prejem pritožbe. Odgovor bomo poslali pisno najpozneje v 15 dneh od datuma prejema pritožbe. Da bi lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potrdil prejem pisne pritožbe in nato nanjo tudi odgovoril, vas prosimo za posredovanje pravilnih podatkov.

V primeru utemeljene reklamacije ima kupec pravico odpovedati pogodbo z vračilom vplačanega zneska ali zamenjavo za pravilen, nepoškodovan in veljaven izdelek.

Kalček d.o.o. bo sprejel vračilo poškodovanega, pokvarjenega ali napačno dostavljenega blaga na svoje stroške, če se ugotovi, da je reklamacija upravičena in da kupec ni vplival na pravilnost, poškodbo ali kakršno koli napako blaga.

V primeru utemeljene reklamacije stroške zamenjave izdelka z novim v celoti krije Kalček d.o.o.

Kupec ima pravico do ugovora in vračila blaga v naslednjih primerih:

• dostava blaga, ki ni naročeno

• dostava blaga, ki ima napako ali poškodbo, ki ni nastala med prevozom

Ob prejemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odvisno od kupca.

Prosimo, da prejete artikle primerjate z računom in če kaj manjka, nemudoma obvestite svojega dostavljavca, ker naknadnih reklamacij ne sprejemamo.

Če ima izdelek skrito napako (ki je ni bilo mogoče odkriti s pregledom pri prevzemu), ki jo kupec ugotovi po odprtju izdelka - ima kupec pravico enostransko odpovedati pogodbo in povrnitev kupnine, zamenjavo izdelka, odpravo napake ali znižanje cene.

V primeru reklamacije, poškodbe med dostavo, napake pri prenosu podatkov ali kakršne koli druge napake nas kontaktirajte v dveh delovnih dneh po prejemu pošiljke. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri Kalček d.o.o. po elektronski pošti na info@kalcek.si, pisno na Kalček d.o.o., Avstrijska ulica 13, 1000 Ljubljana ali po telefonu na 01 5233 582.

Sklenitev in odpoved pogodbe

Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izdelkov ali storitev preko spletne trgovine BioLife.si s plačilom ustreznega nadomestila, to je cene tega izdelka ali storitve. Pogodba je sklenjena s sredstvi komunikacije na daljavo (pogodba sklenjena na daljavo) preko: spletnega naročila preko spletne trgovine ali po telefonu s človeškim posredovanjem.

Uporabnik/kupec se odloči, ali želi da ga Kalček d.o.o. obvešča o novih izdelkih, akcijah in novicah preko eNovic. Po registraciji bo uporabnik prejel e-poštno obvestilo o uspešni registraciji.

Izdelke, ki jih lahko kupite na BioLife.si, najdete v spletni trgovini BioLife.si, vsak izdelek pa ima kratek opis izdelka, specifikacijo izdelka in ceno. Cena in način dostave sta navedena pod Načini dostave.

Izbira želenega izdelka poteka tako, da izdelek dodate v košarico. Če kupec opravi nakup izdelka, ki ga trenutno ni na zalogi in ga ne moremo dostaviti, bo Kalček d.o.o. kontaktiral kupca za dogovor o nadaljnjih ukrepih (vračilo kupnine, zamenjava za drug izdelek ali dostava izdelka, ko je na voljo na BioLife.si.)

Košarica vsebuje izdelke, ki jih je uporabnik/kupec dodal v košarico skupaj s ceno (DDV je vključen). Če kupec želi dokončati nakup, klikne na dokončaj nakup in ga sistem pripelje na stran, kjer je potrebno vnesti in potrditi podatke.

Po zaključku naročila kupec na svojo e-pošto prejme potrditev naročila z vsemi artikli naročila, številko naročila in plačilom. Po e-pošti bo prejel tudi podatke o e-poštnem naslovu, če bo potrebna sprememba, in info telefonsko številko, na katero se lahko obrne v zvezi z informacijami, spremembami itd.

Registracija in pozabljeno geslo

Za nakupovanje v spletni trgovini BioLife registracija ni obvezna. Potrebujemo le veljaven e-poštni naslov, da vam lahko pošljemo potrditev naročila. Kot gost niste upravičeni do 6% popusta.

Če želite pridobiti trajni popust v višini 6% in sodelovati v programu zbiranja nakupov v BioLife klubu zvestih kupcev, se registrirajte kot uporabnik v spletni trgovini BioLife.si. Osebni podatki, ki jih zahtevamo ob registraciji uporabnika v spletno trgovino, so ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in telefonska številka ter geslo, s katerim se boste lahko prijavili v spletno trgovino BioLife.si. Podatki se strogo hranijo in dostop do podatkov imajo le tisti zaposleni, ki jih potrebujejo za izpolnjevanje svojih obveznosti.

Če ste pozabili geslo, morate zahtevati novo s klikom na pozabljeno geslo in poslali vam bomo povezavo na vaš elektronski naslov, kjer lahko spremenite geslo.

eNovice

S prijavo na eNovice prejmete kodo z 10% popustom, ki velja samo za nakupe v naši spletni trgovini www.biolife.si. Popust za eNovice se ne sešteva z drugimi popusti.

 

Iskanje

Naša ponudba se lahko išče po dveh osnovnih načelih:

1. Iščite z iskalnikom, ki je strukturiran tako, da se ob začetku vnosa želenega izraza v samo polje iskalnika v padajočem meniju prikažejo rezultati, ki jih lahko izberete ali pa tako, da vnesete celoten izraz in izberete polje Išči .

2. Izdelke lahko iščete brez uporabe iskalnika, tako da iščete določena tematska področja (levi meni) in nove in najbolje prodajane izdelke (spodnji meni). V levem meniju je možno izbrati želeno področje, s klikom na eno od glavnih področij pa se razširi število možnosti s podpodročji. Ko izberete želeno področje, se izdelki pojavijo na seznamu.